تعمیرات لوازم خانه

تعمیر تخصصی ماکروفر سامسونگ

تعمیر تخصصی مایکروفر سامسونگ

مایکروفر (microwavw) یکی از لوازم امروزی و تقریبا جدید است که چند سالی است، در بسیاری از منازل پیدا می شود و تبدیل به یک وسیله ی ضروری و مهم شده است. ماکروویو، با برند سامسونگ یکی از مرغوب ترین ماکروفرهاست اما خب ممکن است دچار مشکل شود و احتیاج به تعمیر پیدا کند. تعمیرگاه مجاز مرکزی و تخصصی تعمیر مایکروفر سامسونگ، با داشتن سال ها تجربه بهترین خدمات تعمیر را ارائه می دهد. لوازم و قطعات مصرفی در سخت افزار مایکروویو سامسونگ باید اصل و اورجینال باشد تا فرآیند تعمیر تخصصی مایکروفر سامسونگ به خوبی انجام گیرد، در غیر این صورت نه تنها ممکن است به زودی همان مشکل بروز کند، بلکه مابقی قطعات نیز ممکن است دچار مشکل می شوند. اگر ماکروفر خود یا دیگر لوازم خانه شما نیاز به سرویس داشت می توانید با خدمات پس از فروش سامسونگ در تماس باشید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ

تعمیر مایکروفر سامسونگ نیاز به دانش و تخصص دارد و هرگونه تعمیر و عیب یابی غلط، علاوه بر داشتن هزینه های زیاد می تواند خسارت جبران ناپذیری به ماکروفر سامسونگ شما بزند. پس تعمیرات ماکروفر سامسونگ خود را به نمایندگی های آن بسپارید. نمایندگی های تخصصی، دارای تعمیرکاران حرفه ای و متخصصی هستند که می توانند با دیدن دستگاه، خرابی ها و آسیب های سایت را تشخیص دهند و به تعمیر آن ها بپردازند.

تعمیرگاه مرکزی مایکروفر سامسونگ

موضوع حائز اهمیت آن است که باید برای تعمیر ماکروفر سامسونگ خود از متخصصان حرفه ای و کار بلد در این حوزه کمک بگیرید چرا که اگر دقت نداشته باشید یا متحمل هزینه های بیشتری می شوید یا باید قید مایکروفر سامسونگ خود را بزنید.کارشناسان و تعمیرکاران این نمایندگی با گذراندن دوره ها و آموزش ها در خود نمایندگی، مهارت بالایی در سرویس مایکروفر سامسونگ و بقیه ی محصولات سامسونگ دارند.

نمایندگی ما امتیازات ویژه ای برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ از جمله ماکروفر در نظر گرفته است، به طوری که فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به منزل شما مراجعه کنند و عمل تعمیر را انجام دهند آن ها قادرند در کمتر از دو ساعت عیب را شناسایی و در صورت موجود بودن قطعه ی تعویضی، ماکروفر شما را بهتر از روز اول به شما تحویل دهند. خدمات تعمیرگاه مرکزی مایکروفر سامسونگ در تمام مناطق تهران (در شمال تهران، در شرق تهران، در غرب تهران و در شمال تهران) به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد.

خدمات پس از فروش ماکروفر سامسونگ

شرکت سامسونگ سال هاست که پس از فروش ماکروفر، خدمات پس از فروش هم ارائه می کند ما به عنوان نمایندگی سامسونگ خدمات پس از فروش را پوشش می دهیم پس با ارائه کارت گارانتی خود از خدمات پس از فروش بهره مند شوید اگر هم تاریخ گارانتی گذشته باشد جای هیچ گونه نگرانی نیست ما مایکروفر شما را به بهترین نحو تعمیر خواهیم کرد و تعمیرکار مایکروفر سامسونگ به شما ضمانت نامه ای جهت سرویس ماکروفر خواهد داد.

سرویس مایکروفر سامسونگ

یکی از راه هایی که می توانید در هزینه های تعمیرات ماکروفر سامسونگ صرفه جویی کنید این است که به صورت دوره ای برای سرویس مایکروفر سامسونگ خود افدام کنید. ما نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ هستیم پس میتوانیم به صورت حرفه ای هرگونه خرابی احتمالی که برای ماکروفر شما اتفاق می افتد را تشخیص دهیم و از آن جلوگیری کنیم. سرویس ماکروفر سامسونگ هر 6 ماه یکبار یا به صورت سالیانه بسته به نیاز شما انجام پذیر است.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ     تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ   تعمیر یخچال سامسونگ در محل


تعمیرگاه مرکزی لباسشویی وستینگهاوس

نمایندگی مرکزی لباسشویی وستینگهاوس

بعضی از این مشکلات را می توان بدون تماس با تعمیر کار نمایندگی مرکزی تعمیرات لباسشویی وستینگ هاوس برطرف نمود؛ از جمله نشتی در شلنگ آب ورودی و یا اشکالات در برق ورودی. اما همانطور که می دانید، بیشتر مشکلات ر اباید با تعمیر کاران مجرب در میان گذاشت، چرا که ممکن است شما نتوانید آنرا برطرف نمایید. در ضمن، تعمیر لباسشویی خطرات زیادی دارد و در صورت وارد نبودن مشکلات بیشتری را به همراه خواهد داشت. پس حتما برای تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس با ما تماس بگیرید.

تکنسین های آموزش دیده ما با رعایت کردن نکات ایمنی، از بروز هر خطری جلوگیری می کنند. آن ها همواره با استفاده از دانش آموزش دیده ی روز و با جدیدترین فناوری ها، قادرند بهترین تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس را برای شما انجام بدهند .

مزیت های تماس با تعمیرگاه مرکزی لباسشویی وستینگهاوس

از مهمترین نکات در زمان تعمیرات، پیدا کردن عیب و مشکل وسیله مورد تعمیر به صورت درست می باشد، تعمیرکاران نا وارد و بی تجربه در بعضی مواقع با تشخیص اشتباه و نادرست، باعث می شوند که هزینه های تعمیرات بالا برود علاوه بر این مدت بیشتری از وقت شما را خواهند گرفت؛ و بلافاصله بعد از تعمیر، دوباره همان مشکلات به صورت وخیم تر برای لباسشویی شما به وجود می آید.

تکنسین های آموزش دیده ما در تعمیرگاه مجاز لباسشویی وستینگهاوس، با تشخیص درست در کوتاه ترین زمان با پیدا کردن مشکل نسبت به تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس اقدامات لازم را انجام خواهند داد. یکی دیگر از فواید تماس با نمایندگی ماشین لباسشویی وستینگهاوس این است که در زمانی که احتیاج به تعویض قطعه باشد از بهترین قطعات یدکی واورجینال برای شما استفاده خواهند کرد.

در صورت تماس با تعمیرگاه مرکزی یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس و یا نمایندگی مرکزی لباسشویی وستینگهاوس ، دیگر نیازی به هیچگونه جابجایی ماشین لباسشویی نخواهید داشت، تکنسین های ما تمام کارها را انجام خواهند داد.


تعمیرات جاروبرقی سامسونگ شرق تهران

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی یکی از وسایل مهم و اصلی در خانه است که نداشتن آن ها و یا خراب شدن آن سبب بروز تداخل در امور و نظافت خانه می شود.حتما برای شما هم پیش آمده است که جاروبرقی روشن نشود یا صدای غیر عادی بدهد، بوی دود و یا بوی سوختنی تولید کند، در اینجا باید بگوییم که نگران نباشید و فورا با نمایندگی جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید. در این مواقع، بهترین کار خاموش کردن دستگاه و خارج کردن سیم برق از پریز می باشد تا تعمیرکار متخصص سامسونگ به محل مورد نظر اعزام شود.

تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی سامسونگ

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات جاروبرقی، قابل اعتمادترین و متخصص ترین گزینه برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ شرق تهران می باشد. این مرکز با بررسی تمامی مشکلات و رفع عیوب ان ها، سعی در خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود در تمامی مناطق تهران را دارا می باشد. تعمیرگاههای مجاز جاروبرقی سامسونگ در سراسر تهران دارای شعبات متفاوتی می باشند که با کلیک بر روی گزینه زیر می توانید بهترین مرکز خدمات رسانی برای تعمیرات را در نزدیک ترین محل خود دریافت نمایید.


تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ

 

جاروبرقی شما هر مدلی باشد تعمیرکاران متخصص و خبره ما قادر به رفع عیوب و مشکلات آن هستند. فقط کافی است که با ما تماس بگیرید تا در هر ساعتی از شبانه روز، با اعزام تعمیرکاران مجرب از نزدیک ترین شعبه به منطقه ی شما، فرآیند تعمیرات جاروبرقی سامسونگ را در کمتر از ۱ الی ۲ ساعت با استفاده از قطعات یدکی مرغوب انجام دهیم.

موارد بسیار زیادی ممکن است سبب خراب شدن و یا کار نکردن جاروبرقی شما شود. پیشنهاد ما به شما آن است که از یک تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ که متخصص در تعمیرات است، کمک بگیرید.در صورتی که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ پیدا کردید، می توانید با شماره مندرج ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ در تماس باشید.


آیا برد یخچال سامسونگ را می توان عوض کرد؟

منبع: https://samsungrepairco.com/how-to-repair-a-refrigerator-board/

با آموزش جامع برای تعمیر برد یخچال سامسونگ که میتواند در زیر فریزر یا در کنار یخچال قرار بگیرد، همراه شما عزیزان هستیم. شاید ندانید که صفحه کنترل الکترونیکی یا همان برد، مغز یخچال است که تمامی کنترل های اصلی مانند کمپرسور و فن، تحت نظارت این جز مهم به حساب می آیند. حال اگر، این قطعه که دستورات لازم برای سرد کردن و خنک شدن یخچال فریزر را بر عهده دارد، به درستی کار نکند، قطعا این یخچال دیگر قابل استفاده نخواهد بود و باید برای تعمیر آن یا خودمان دست بکار شویم یا با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیریم.

به صورت کلی اگر برد یخچال سامسونگ دچار خرابی شود، رله برد الکترونیکی که باعث روشن شدن کمپرسور می شود، هم دیگر کار نمیکند، یا حتی باعث می شود که فن ها، چراغ ها یا دیگر اجزای یخچال فریزر هم به درستی کار نکنند. برای برطرف کردن این مشکل، حتما باید با یک تعمیرکار یخچال یا یک تعمیرکار ساید سامسونگ ، تماس حاصل نمایید. همانطور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد، با آموزش مرحله به مرحله تعویض و تعمیر برد یخچال سامسونگ با شما عزیزان خواهیم بود. 

از کجا تشخیص دهیم که مشکل از برد الکترونیکی یخچال می باشد؟

از مهمترین مواردی که می توان این مشکل را تشخیص داد، مراحل زیر است:

  • با وجود اتصال یخچال به برق، یخچال فریزر کار نکند.
  • یخچال در حین کار، یکدفعه خاموش شود.
  • صدای ناهنجاری از داخل یخچال شنیده شود.
  • نمایش ارورهایی چون F1 C ،1 و یا F10 g بر روی نمایشگر یخچال

مراحل گام به گام تعمیر برد یخچال سامسونگ

برای تعمیر و بررسی برد الکترونیکی یخچال سامسونگ، بهتر است که مراحل زیر را دنبال نمایید:

۱-  برق یخچال را به صورت کامل قطع کنید.

برای تعمیر برد، نیاز هست که یخچال فریزر را از برق جدا کنید و به سمت جلوتر هل دهید تا از دیوار فاصله بیشتری بگیرد. دقت کنید که ممکن است، کار شما بیشتر از نیم ساعت طول بکشد، پس حتما مواد غذایی را در فضایی که خنک تر است، قرار دهید تا مبادا دچار خرابی یا فاسد شدن قرار بگیرند.

نکته: اگر یخچال شما دارای یخساز است و شیلنگ آبی که برای یخساز، مورد استفاده قرار میگیرد هم بلند نیست، بهتر است که با بستن شیر آب و قطع کردن شیلنگ از آب، یخچال را به سمت جلو هل دهید تا بتوانید راحت تر به تعمیرات خود بپردازید.

۲- پوشش روی صفحه الکترونیکی را بردارید.

پوششی که روی برد یخچال سامسونگ قرار گرفته است، می تواند بنا به مدل های گوناگون متفاوت باشد یعنی می تواند پشت یخچال فریزر، داخل یخچال یا روی سقف باشد. با استفاده از یک پیچ گوشتی، تمامی پیچ هایی که بر روی پوشش برد الکترونیکی قرار گرفته اند را باز کنید و پوشش را از آن جدا نمایید.


جدا کردن پوشش برد با پیچ گوشتی

برداشتن کامل پوشش از روی برد

۳- جدا کردن سیم ها از برد یخچال

قبل از اینکه تمامی سیم هایی که بر روی برد هستند را جدا کنید، بر روی تک تک آن ها برچسب بزنید یا اینکه از برد الکترونیکی، یک عکس بگیرید که در آخر کار بتوانید آن سیم ها را در جای خود قرار دهید. حالا بسته به نوع کانکتور، شاید شما مجبور باشید با استفاده از انبردست های سوزنی، اتصالات را خاموش کنید یا با پیچ گوشتی، زبانه قفل را باز کنید. باید دقت کنید، تمامی سیم ها از برد الکترونیک یخچال، جدا شده باشند.

جدا کردن سیم ها از برد یخچال سامسونگ

۴- برد را به صورت کامل از یخچال جدا نمایید.

با استفاده از یک پیچ گوشتی، تمامی زبانه های قفل پلاستیکی را که تخته کنترل الکترونیکی(برد)  به آن وصل است را جدا کنید تا بتوانید به صورت کامل برد را از یخچال بردارید.

جدا کردن برد از پیچ های پلاستیکی
جدا کردن برد از یخچال فریزر سامسونگ

 ۵- برد الکترونیکی جدیدی را نصب کنید.

بعد از برداشتن برد معیوب، حال نیاز است که برد جدید را جایگزین نمایید و تمامی پیچ های پلاستیکی را مجددا به آن وصل کنید تا بر روی یخچال محکم شود. سپس، با استفاده از عکسی که از برد گرفتید یا همان برچسبها، تمامی سیم ها را به برد وصل نمایید. اگر برد نسوخته باشد و قابل تعمیر باشد و این کار توسط یک تکنسین انجام شده باشد، بعد از تعمیر برد یخچال، مجددا همان برد الکترونیکی در جای خود قرار می گیرد.

۶- پوشش برد را در جای خود قرار دهید.

بعد از اتمام کار برای حفاظت از برد الکترونیکی یخچال سامسونگ، حتما پوششی که در ابتدا بر روی آن بوده است را در جای خود قرار دهید و با پیچ گوشتی، پیچ ها را محکم نمایید.

۷- اتصالات برق و آب را وصل کنید.

بعد از اتمام کار، میتوانید برق و اگر آبی را قطع کرده اید، به حالت اول برگردانید و تمامی اتصالات را برقرار نمایید.

با این روش ساده توانستید یک برد الکترونیکی را تعمیر نمایید. ناگفته نماند،اگر مشکل و خرابی یخچال خود را نمیدانید، حتما به نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

قیمت برد یخچال سامسونگ

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که قیمت برد یخچال سامسونگ ، چه مقدار است؟ آیا تعویض برد یخچال سامسونگ با صرفه تر است یا تعمیر برد یخچال سامسونگ؟

همانطور که میدانید تعویض هر قطعه از یخچال، به خاطر اصل بودن، کمی گرانتر از تعمیر آن قطعه برای شما هزینه در بر میگیرد، با این حال قیمت برد یخچال سامسونگ بنا به نوع یخچال و نوع بردی که بر روی آن نصب است، می تواند متفاوت باشد. در بعضی از مواقع که برد یخچال به صورت کامل سوخته است و شاید راه دیگری برای تعمیر باقی نمانده باشد، تعویض برد می تواند بهترین روش باشد. البته بعضی از بردها هم هستند که با وجود قابل تعمیر بودن، اما به خاطر هزینه بالای تعمیر، تعویض آن ها با یک برد جدید، می تواند بهترین راهکار برای دارندگان یخچال به حساب آید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت برد یخچال سامسونگ با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ در تماس باشید.

لینک های مفید یخچال

 


آشنایی با تعمیر برد ماکروفر سامسونگ

منبع: https://samsungrepairco.com/repairing-samsung-microwave-contorl-board/

مایکروفر سامسونگ (ماکروفر سامسونگ) یکی دیگر از لوازم آشپزخانه ی محبوب سامسونگ است که علاوه بر زیبایی ظاهری به نسبت بقیه ی برند های موجود در بازار کیفیت بالایی هم دارد.

تمامیه دستوراتی که به مایکروفر سامسونگ می دهیم توسط قطعه ی مهمی به نام برد الکتریکی کنترل می شود. در واقع برد عملکرد تک تک قطعات مایکروفر را کنترل می کند. در نهایت تمامیه اجزا به برد ختم می شوند و خرابی و بد کار کردن هر یک از آن ها می تواند در برد اختلال ایجاد کرده و باعث سوختن و یا از کار افتادن آن بشود.

به دلیل اهمیت و حساسیت برد تعمیر آن بسیار تخصصی است. به طور کلی تعمیرات برد لوازم برقی کار خطرناکی است پس بهتر است قبل از دست به کار شدن با یک  تعمیرات سامسونگ تماس حاصل فرمایید. برای اینکه از خرابی و یا سوختن برد اطمینان حاصل کنید باید حتما تمامیه قطعات ماکروفر مورد بررسی قرار بگیرند. چراکه ممکن است اصلا برد خراب نباشد و با تعویض و یا تعمیر غلط آن علاوه بر خسارت بیشتر به ماکروفرهزینه هنگفتی هم متقبل شوید.

  • اگر چراغ ماکروفر روشن نمی شود
  • اگر ماکروفر غذا را گرم نمی کند
  • اگر صفحه ماکروفر نمی چرخد
  • اگر در حین کار مایکروفر خاموش می شود
  • اگر گریل مایکروفر سامسونگ کار نمی کند

در این موارد ممکن است خرابی از سوی برد شما باشد که با تماس با شماره 021-22225007  می توانید در سریعترین زمان ممکن برای اعزام تکنسین اقدام کنید.

برای اطلاع از مشکلات ظرفشویی می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ تماس حاصل نمایید.

آموزش رایگان تعمیر مایکروفر سامسونگ

همانطور که پیش تر گفتیم برای تعمیر برد باید تمامیه قطعات مربوط به آن بررسی شوند. شما با تعمیر این قطعات میتوانید مشکلاتی را که برای برد مایکروفر پیش آمده برطرف کنید.

 

تعمیر برد ماکروفر سامسونگ

 

نکات ایمنی برای تعمیر برد مایکروفر سامسونگ

  • حتما قبل از شروع به تعمیر مایکروفر را از برق بکشید.
  • حتما دستکش کار دست کنید.
  • به هیچ عنوان مستقیما به برد مایکروفر سامسونگ دست نزنید چون ممکن است برق موجود در دست شما باعث آسیب رساندن به برد شود.
  • قبل از شروع کار به اجسام فلزی دست بزنید تا اگر دستتان برق دارد تخلیه شود.

دلایل خرابی برد ماکروفر سامسونگ

خراب شدن سوییچ غشایی

در اثر استفاده ی مداوم در طول زمان ممکن است سوییچ غشایی پوسیده شود. این قطعه یک قطعه ی دولایه ی رساناست که با لمس کلید ماکروفر فرمان را به برد می رساند .

برای تعمیر این قطعه در برد مایکروفر سامسونگ ، دوشاخه ی دستگاه را از برق بکشید.پیچ های قاب مایکروفر را باز کنید. قاب مایکروفر را بردارید. در کنار کنترل پنل می توانید سوییچ غشایی را مشاهده کنید. سوییچ با تسمه ای به کنترل پنل متصل شده است. تسمه را چک کنید که مشکلی نداشته باشد و اگر متوجه شدید که مشکل از آن است باید تسمه را عوض کنید.

برای اطلاع از خرابی سوییچ غشایی باید نمودار الکتریکی را بررسی کنید. با استفاده از یک مولتی متر می توانید این کار را انجام دهید.

برد کنترل مایکروفر

اگر صفحه کنترل روشن است ولی هیچ یک از دکمه های آن کار نمی کنند مشکل از برد کنترل آن است. وظیفه ی برد کنترل این است که با دادن سیگنال هایی فرمان های داده شده برای گرم کردن غذا را به قطعه های لازمه می فرستد.

در صورت به وجود آمدن این مشکل نیاز است برای تعمیر برد مایکروفر سامسونگ خود اقدام کنسد و یا آن را تعویض کنید.

برای تعمیر برد مایکروفر سامسونگ اول آن را از برق بکشید و بعد جعبه و یا قاب مایکروفر را باز کنید. مونتاژ کنترل را از جای خود باز کنید و اتصالات مربوط به آن را قطع کنید.

تعمیر برد مایکروفر سامسونگ به صرفه نیست و برای حل اساسی این مشکل بهتر آن را تعویض کنید بدین منظور باید از افراد متخصص کمک بخواهید.

ما به صورت 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

برای تعمیر ماکروفر سامسونگ با شماره ی 22225007 تماس بگیرید.

برای تعمیر برد لباسشویی سامسونگ می توانید به نمایندگی مجاز تماس بگیرید. 


اشنا شدن با تعمیر یخساز سامسونگ

 این مقاله به شما نحوه ی تعمیر یخساز سامسونگ را به طور کامل آموزش خواهیم داد.

یخساز یخچال سامسونگ یکی از ویژگی های خوب این یخچال با تکنولوژی های پیشرفته است. خرابی یخساز علی الخصوص در فصل تابستان می توانید آزار دهنده باشد. سریع ترین کار برای رفع این مشکل تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ و درخواست تعمیر یخچال سامسونگ است. این مرکز از نزدیک ترین شعبه به شما در تهران تکنسین های حرفه ای خود را میفرستد و برای شما راحتی و آرامش خاطر را به همراه خواهد داشت.

اگر دستی در تعمیرات لوازم خانگی دارید میتوانید قبل از تماس با نمایندگی و پرداخت پول های اضافی خودتان شروع به تعمیر یخساز سامسونگ بکنید.

آماده داشتن یخ در تمام طول روز و استفاده از یخساز سامسونگ از جمله امکاناتی است که این یخچال برای ما فراهم میکند اما اگر به هر دلیل یخساز شما از کار افتاد جای هیچ نگرانی نیست چراکه به راحتی با تماس با نمایندگی و یا با ترفند هایی که در این مقاله خواهید آموخت میتوانید خودتان آن را تعمیر کنید .

یخساز های دستگاه های ساده ای هستند که اکثر در برند های مختلف به یک روش کار میکنند. و ممکن است شما قبل از تماس با تعمیرگاه عیب آن را پیدا و شروع به تعیرات یخساز سامسونگ بکنید.

در این جا قراره چندتا از روش های تعمیر یخساز سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

تعمیرات یخساز سامسونگ

اگر هر یک از قطعات زیر در یخساز به مشکل برخورده باشند شما نیاز به تعمیرات یخساز سامسونگ خواهید داشت.

  • موتور
  • گیربکس
  • بازوی کنترل (اهرم تشخیص)
  • سنسور
  • کابل برق و اتصالات آن
  • سوکت آب

روش های تعمیر یخساز سامسونگ

یخساز سامسونگ یخ را بیرون نمیدهد

اگر یخ را درون قالب یخ می یابید ، به این معنی است که یخ ساز شما در حال دریافت آب است و احتمالاً مشکل تامین آب نیست. در عوض ، این به احتمال زیاد یک مشکل مکانیکی یا الکتریکی است.

علت این مشکل : ممکن است در هنگام جا به جایی وسایل در داخل فریزر صورت گیرد یعنی شما حواستان نبوده و بازوی کنترل یخساز را در حالت خاموش قرار داده اید.

راه حل : راه حل این مشکل خیلی ساده است . بازوی کنترل را به حالت قبلی و یا روشن تغییر دهید .

علت : حال اگر متوجه شدید که بازوی کنترل روی حالت روشن قرار دارد ولی قالب یخساز پر از یخ میباشد احتمالا مشکل از موتور ، گیربکس و اتصالات الکتریکی است.

راه حل : از متصل بودن تمام اتصالات الکتریکی اطمینان حاصل کنید. یخچال را جلو بکشید و شیر آب آن و اتصالات برق را قطع و وصل کنید . یخ های داخل قالب را بیرون آورده و یا با آب کمک به ذوب شدن آن ها کنید. بازوی کنترل را به حالت خاموش بگذارید و به مدت 10 دقیقه صبر کنید تا الکترون درگیر شود و قالب را با آب پر کند.

سه تا چهار ساعت صبر کنید تا یخ تولید شود و ببینید آیا اکنون یخ بیرون می زند یا خیر. اگر اینگونه نباشد ، به احتمال زیاد شما نیاز به تعویض موتور یا گیربکس دارید.

یخساز سامسونگ یخ نمیسازد

اگر یخ ساز شما به هیچ وجه یخ تولید نمی کند و یا هلال ها یا مکعبی هایی کوچکتر از حد معمول تولید می کند ، به طور معمول نشانگر گرفتگی در جایی در امتداد خط تأمین آب آن است.

علت : یکی از علت های شایع گرفتگی لوله ها با یخ است.

راه حل : برای رفع این مشکل یخچال را جلو کشیده و از برق بکشید. منبع آب را قطع کنید. روی لوله ها آب کمی داغ بریزید تا یخ های داخل آن ذوب شوند . میتوانید از سشوار هم برای این کار استفاده کنید. اگر 2 ساعت هم یخچال را به حالت خاموش قرار دهید یخ ها خود به خود آب میشوند ولی اگر مواد غذایی داخل یخچال هستند حتما از دو روش اول استفاده کنید.

حال یخچال را دوباره به برق بزنید و تا پر شدن قالب از آب و شنیدن صدای آن صبر کنید.

در صورتی که ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی دارید ، با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ و  تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

اگر مشکل حل نشد باید با تکنسین های تعمیر یخساز سامسونگ تماس بگیرید.

علت : ممکن است فیلتر آب مسدود شده باشد.

راه حل : فیلتر آب را عوض کنید. فیلتر آب در یخچال های سامسونگ عموما در خارج از یخچال قرار دارند و به راحتی میتوانید آن ها را عوض کنید.

قطعات یخ تولید شده توسط یخساز سامسونگ خیلی بزرگ و یا کوچک هستند

تعمیرات یخساز سامسونگ

علت :  اگر هلال های یخی خیلی بزرگ هستند و یا هیچگونه گرفتگی در مسیر وجود ندارد و هنوز هم یخ ها خیلی کوچک هستند ، احتمال دارد یخ ساز فقط به کمی تنظیمات نیاز داشته باشد.

راه حل : برای اینکه در پروسه ی یخ سازی چه میزان آب وارد قالب یخساز بشود ابتدا باید پوشش را از یخساز جدا کنید این کار به سادگی امکان پذیر است. اگر پوشش سفید رنگ آن را نتوانستید جدا کنید از یک پیچ گوشتی به آرامی برای جدا کردن آن استفاده کنید.

تعمیرات یخساز سامسونگ

در زیر پوشش شما بسته به مدل یخساز باید پیچ و نشانگر منفی و مثبت را مشاهده کنید. این پیچ دز مصرف آب را برای یخساز سامسونگ تعیین میکند. با اضافه ویا کم کردن این مقدار آب میتوانید این مشکل را به آسانی برطرف کنید.

(در خیلی از یخچال ها با یک تنظیمات دستی بر روی مانیتور یخچال سایز یخ قابل انتخاب است).


معرفی نمایندگی سامسونگ

منبع: https://samsungrepairco.com/

نمایندگی مجاز تعمیر سامسونگ

نمایندگی سامسونگ توسط لی بیونگ-چول در سال ۱۹۳۸ میلادی به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد که البته بعد از سه دهه یعنی در سال ۱۹۶۰، توانست وارد عرصه تجارت الکترونیک گردد.سامسونگ صاحب چند شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایعی مختلف مانند الکترونیک، لایف، فایر، صنایع سنگین و سامسونگ سی‌اندتی می باشد و همچنین، یک شرکت بزرگ کره ای است که درصد بالایی از بازار را به خود اختصاص داده است. یکی ازمحصولات نمایندگی سامسونگ، لوازم خانگی است که با بهره گیری از پیشرفته ترین و مجهز ترین تجهیزات، توانسته بهترین لوازم خانگی را تولید و روانه بازار نماید. متخصصان این مرکز با شرکت در دوره های تخصصی و فوق پیشرفته، سعی در بالا بردن دانش خود در این زمینه دارند. در واقع تعمیرکاران سامسونگ، همراه با رشد تکنولوژی، خود را به روز کرده تا مبادا در تعمیر لوازم خانگی دچار مشکل شوند. داشتن سرعت و دقت، از مهمترین فاکتورها برای هر متخصصی به حساب می آید.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

این متخصصان باید در نهایت احترام به حقوق مشتریان خود، بتوانند مشکل ان ها را سریع رفع نمایند و به سوالات مشتریان ، بدون هیچ کم و کاستی پاسخ دهند. محصولات سامسونگ هم مانند دیگر برندها، با وجود داشتن جنس مرغوب و اصل، باز ممکن است بعد از چندین سال استفاده، خراب یا آسیب بیند و نیاز به تعمیر کار حرفه ای پیدا نماید؛ در این مواقع توصیه می گردد که حتما به یک نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ مراجعه نمائید. واقعا باید بگویم شرکت سامسونگ، یک ستاره درخشان و پر رنگ در تمام جهان است. نام سامسونگ از دو قسمت تشکیل شده است بخش اول سام که به معنای سه و بخش دوم سونگ به معنای ستاره در زبان کره ای است و در مجموع به معنای ۳ ستاره می باشد.

ما یکی از اولین نمایندگی های مجاز تعمیرات سامسونگ در تهران هستیم که در طی سابقه ی طولانی مدت توانسته ایم رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماییم و این رضایت با مراجعه ی مجدد مشتریان به وضوح دیده شده است.

ما خدمات وسیعی در رابطه با برند samsung وتعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تمامی مناطق تهران ( در شمال تهران، در شرق تهران، در غرب تهران، در جنوب تهران) ارائه می دهیم. تعمیرات سامسونگ از هر نوع لوازم خانگی که باشد توسط مجموعه ی ما در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد. تنها با یک تماس با شماره نمایندگی سامسونگ که در پایین صفحه درج شده است می توانید از خدمات پس از فروش سامسونگ استفاده نمایید.

برای تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ به شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

چرا باید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیریم ؟

  • این مجموعه، به شما این اطمینان را می دهد که با اعزام نیروهای کار آزموده و مجرب و با استفاده از قطعات یدکی مرغوب و اصل، لوازم آسیب دیده شما را به خوبی تعمیر مینماید. نیروهای این مجموعه با پیشرفت تکنولوژی علم، خود را در راستای هر چه بهتر مسائل مربوط به تعمیر آپدیت می کنند. همانطور که متوجه شدید نمایندگی تعمیر سامسونگ، نه تنها کار را برای مشتریان خود راحت کرده است، بلکه با اشتغال زایی و پرورش متخصصان کارآزموده و حرفه ای، راه را برای ورود به بازارکار نیز آماده کرده است
  • یکی از مزایای این مجموعه، وجود چندین شعبه در مناطق تهران است؛ چرا که تنها با یک تماس و ارائه ی آدرس و اطلاعات در سریع ترین زمان ممکن، تعمیرکار سامسونگ به محل اعزام می شود. به طور مثال، اگر شما در شمال تهران زندگی می کنید ما از شعبه ی شمال که نزدیک به منزل یا محل کار شما است، یک تعمیرکار مجرب و متخصص ارسال می نماییم.
  • نمایندگی تعمیرات سامسونگ با ارائه ی خدمات ۲۴ ساعته، مشتریان خود را از نگرانی و دغدغه رها کرده است، حال فکر کنید در ساعاتی از شب، متوجه خراب شدن یخچال فریزر خود شده اید چه حس و حالی به شما دست می دهد؟ نمی توانید تا صبح صبر کنید چرا که احتمال فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد! کار دیگری هم از دستتان بر نمی آید! نگران نباشید با داشتن شماره تلفن لوازم خانگی سامسونگ، همه چیز رو به راه خواهد شد.
  • سابقه ی طولانی مدت (بالای ۲۰ سال) این اعتماد و اطمینان را برای مشتریان به وجود آورده که به افراد دیگر اعتماد نکنند. ما با این سابقه توانسته ایم نامی ماندگار از خود در عرصه ی کسب و کار و تعمیرات سامسونگ بر جای بگذاریم.

ویژگی تعمیرکار سامسونگ در نمایندگی مجاز تعمیر سامسونگ

  • داشتن دانش کافی در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ
  • آموزش دیده از طرف خود نمایندگی تعمیرات سامسونگ
  • اعزام سریع تعمیرکار سامسونگ به محل مورد نظر شما
  • تشخیص سریع مشکل و عیب یابی در کمترین زمان ممکن
  • تعویض قطعات خراب با قطعات اورجینال
  • ارائه ی ضمانت نامه ی کتبی برای تعمیرات سامسونگ
repair-man-samsungrepairco,com-min